W dniach od 29 lipca do 18 sierpnia 2025 roku Miejski Rzecznik Konsumentów będzie nieobecny, przebywając na urlopie. W tym czasie mieszkańcy Kalisza, którzy potrzebują pomocy w sprawach konsumenckich, mogą skorzystać z różnych form wsparcia. Urząd Miasta Kalisz informuje o dostępnych instytucjach, które udzielą niezbędnych porad oraz informacji.
Podczas nieobecności Miejskiego Rzecznika Konsumentów, ważne źródła pomocy obejmują Delegaturę Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej w Kaliszu. Osoby potrzebujące kontaktu mogą zgłosić się bezpośrednio do biura przy ul. Kolegialnej 4, gdzie można uzyskać porady telefonicznie pod numerem (62) 757 44 07. Dostępna jest także Infolinia Konsumencka, która oferuje wsparcie pod numerem 801 440 220 oraz 22 290 89 16 zgodnie z taryfą operatora.
Dodatkowo, mieszkańcy mogą korzystać z Konsumenckiego Centrum Eporad, które dostępne jest poprzez e-mail: [email protected]. W przypadku konieczności skorzystania z usług specjalistycznych, Urząd Miasta podaje przydatne kontakty. Należą do nich między innymi: Urząd Komunikacji Elektronicznej w zakresie usług telekomunikacyjnych, Urząd Regulacji Energetyki w zakresie usług energetycznych oraz Rzecznik Finansowy, który obsługuje sprawy związane z finansami i ubezpieczeniami, wszyscy z określonymi lokalizacjami oraz numerami telefonów, które można znaleźć w dostępnych komunikatach.
Źródło: Urząd Miasta Kalisz
Oceń: Urlop Miejskiego Rzecznika Konsumentów w Kaliszu
Zobacz Także