W Kaliszu złożono ofertę na realizację zadania publicznego w zakresie działalności charytatywnej, której tematem jest organizacja „XIII Wigilii na kaliskim rynku”. Wydział Spraw Społecznych i Mieszkaniowych Urzędu Miasta Kalisza ogłosił przyjęcie tej oferty, co stwarza możliwość wsparcia społeczności lokalnej poprzez różnorodne inicjatywy. Mieszkańcy mają możliwość zgłaszania uwag do złożonej oferty w określonym terminie, co jest szczególnie istotne w kontekście organizacji tak ważnego wydarzenia.
Organizacja świątecznych wydarzeń, takich jak Wigilia na kaliskim rynku, jest ważnym elementem integrującym lokalną społeczność. Działania charytatywne przyczyniają się do wzmacniania więzi międzyludzkich oraz promowania idei pomocy innym. Jest to nie tylko dobra okazja do celebrowania tradycji, ale również do aktywnego włączania się mieszkańców w życie społeczne miasta.
Mieszkańcy Kalisza, którzy chcą wnieść swoje uwagi dotyczące oferty, mogą to zrobić osobiście w Wydziale Spraw Społecznych i Mieszkaniowych, mieszczącym się przy ul. Kościuszki 1a, na I piętrze, w pokoju 120. Ważne, aby zgłoszenia były realizowane w ciągu 7 dni od daty zamieszczenia oferty. Taka możliwość zaangażowania w proces organizacji wydarzenia może przyczynić się do jego lepszego dopasowania do oczekiwań i potrzeb lokalnej społeczności.
Źródło: Urząd Miasta Kalisz
Oceń: Nowa oferta Mały Grant – Wigilia na kaliskim rynku
Zobacz Także