Maciej Roch Pietrzak


Maciej Roch Pietrzak, urodzony 26 października 1970 roku w Kaliszu, to postać, która wyróżnia się w polskim sporcie wyścigowym oraz w dziedzinie prawa. Jego kariera jako kierowcy wyścigowego jest imponująca i zasługuje na szczególne uwagę. Został on Mistrzem Polski w torowych samochodowych wyścigach wytrzymałościowych, co potwierdza jego znakomite umiejętności za kierownicą.

Wśród jego osiągnięć znajdują się również tytuły II Wicemistrza Polski w wyścigach sprinterskich WSMP oraz Wicemistrza Czech w wyścigach długodystansowych samochodów turystycznych. Te znaczące sukcesy świadczą o jego wszechstronności i determinacji, które pozwoliły mu odnosić sukcesy na różnych torach wyścigowych zarówno w Polsce, jak i za granicą.

Jednak Maciej Roch Pietrzak to nie tylko kierowca. W życiu zawodowym pełni także funkcję prawnika, będąc Dziekanem Krajowej Izby Syndyków. Jego osiągnięcia w dziedzinie prawa pokazują, że potrafi doskonale łączyć pasję do sportu z poważną karierą prawniczą. Dodatkowo, Pietrzak jest współtwórcą Radia Centrum, gdzie pełni rolę prezentera radiowego, co świadczy o jego szerokich zainteresowaniach oraz umiejętności komunikacyjnych.

Kariera sportowa

Maciej Roch Pietrzak to doświadczony zawodnik, związany z Automobilklubem Wielkopolskim, który od wielu lat angażuje się w sport motorowy. Jako kierowca wyścigowy oraz pilot rajdowy, swoje pierwsze kroki w tej dziedzinie stawiał od 1987 roku.

Szkolenie sportowe odbył pod okiem Zbigniewa Szwagierczka, z którym miał zaszczyt uczestniczyć w prestiżowych zawodach, takich jak Rajd Barbórki Warszawskiej oraz Kryterium Asów Karowa. Te starty miały kluczowe znaczenie dla jego dalszej kariery.

W 2011 roku Pietrzak zadebiutował w serii WSMP-WPP, co było istotnym krokiem w jego przygodzie z wyścigami. Od 2012 roku kontynuuje swoją pasję, występując w dwóch seriach: WSMP-ENDURANCE oraz WSMP-SPRINT. Specjalizuje się w klasie samochodów super-produkcyjnych (Grupa A) E1-2000, co dowodzi jego zaawansowanych umiejętności oraz dedykacji do sportu motorowego.

Życie zawodowe

Maciej Roch Pietrzak to wybitny prawnik oraz doktorant w Katedrze Postępowania Cywilnego na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu. Jest również Pierwszym Dziekanem Krajowej Izby Syndyków.

Pełni wiele ról w obszarze restrukturyzacji i prawa upadłościowego. Wśród jego działań znajduje się praca jako członek Panelu Doradców w Ministerstwie Gospodarki, gdzie zajmuje się doradztwem w kwestiach związanych z restrukturyzacją oraz ratowaniem przedsiębiorstw, a także wdrażaniem „Polityki Drugiej Szansy”.

Maciej Roch Pietrzak jest także zaangażowany w prace na rzecz reformy prawa upadłościowego i naprawczego jako członek Zespołu Ekspertów przy Ministrze Sprawiedliwości.

Oprócz tego, jest także członkiem założycielem Stowarzyszenia Menadżerów Turnaround oraz aktywnie uczestniczy w Stowarzyszeniu Praktyków Restrukturyzacji. Jego działalność obejmuje również współpracę z Instytutem Allerhanda oraz europejskim stowarzyszeniem INSOL EUROPE.

Działalność społeczna

Maciej Roch Pietrzak jest osobą aktywną w organizacjach non-profit, a jego działalność społeczna obejmuje wiele istotnych inicjatyw.

Jako współzałożyciel dobroczynnego Stowarzyszenia „HOMINI”, angażuje się w pomoc potrzebującym, co stanowi jeden z kluczowych elementów jego działalności.

Dodatkowo, Maciej pełni również rolę współzałożyciela Stowarzyszenia Strzeleckiego „Bellona”, co wskazuje na jego zaangażowanie w rozwój sportów strzeleckich.

Posiada także tytuł sędziego sportów strzeleckich klasy III, co potwierdza jego wiedzę i doświadczenie w tej dziedzinie. Jest aktywnym członkiem Polskiego Związku Spadochroniarzy, co podkreśla jego pasję i zaangażowanie w działania sportowe.

Wyniki w WSMP-ENDURANCE 2012, kl. E1-2000

Wyniki sezonu 2012 w klasie E1-2000 w ramach WSMP-ENDURANCE dostarczają cennych informacji na temat osiągnięć uczestników oraz organizacji drużyn, które brały udział w rozgrywkach.

Legenda symboli w wynikach tabel
Otwórz szablon w nowej karcie
SymbolOpis
ZłotyWygrana lub mistrzostwo
SrebrnyDrugie miejsce lub wicemistrzostwo
BrązowyTrzecie miejsce lub II wicemistrzostwo
ZielonyUkończenie, zdobycie punktów (w klasyfikacji generalnej, przy co najmniej jednym punkcie w sezonie, poza trzema wymienionymi wcześniej)
NiebieskiUkończenie, bez punktów (w klasyfikacji generalnej, gdy nie zdobyto punktów w sezonie)
CzerwonyNie zakwalifikował się (NZ)
Nie prekwalifikował się (NPK)
RóżowyNie ukończono (NU)
Niesklasyfikowany (NS) (w klasyfikacji generalnej, gdy nie sklasyfikowano w żadnym wyścigu sezonu)
CzarnyZdyskwalifikowany (DK)
Wykluczony (WYK/EX)
BiałyNie wystartował (NW)
Kontuzjowany (K/INJ)
Wyścig anulowany (OD/C)
Bez koloruWycofany (WYC/WD)
Nie przybył (NP/DNA)
Nie brał udziału w treningach (NT/DNP)
Nie zgłoszony (–)
PogrubienieStart z pole position
KursywaNajszybsze okrążenie wyścigu
Nie ukończono, ale wynik zaliczony ze względu na przejechanie ponad 90% dystansu wyścigu.
*Sezon w toku
_Punktowana lokata w sprincie kwalifikacyjnym
Systemy punktacji w Formule 1

W zestawieniu przedstawiono szczegółowe informacje dotyczące rezultatów jakie osiągnęli zawodnicy oraz drużyny w poszczególnych rundach. Kluczową rolę odgrywają symbole użyte w tabelach, które pozwalają na dokładniejsze zrozumienie wyników.

SezonZespółWyniki w różnych rundachPunktyPozycja
2012
Basenhurt PMR Team
HUN

HUN

POL

CZE

SVK

POL

CZE
201
55NSTNST5NST5

Wyniki w WSMP-SPRINT 2012, kl. E1-2000

Prezentujemy wyniki w WSMP-SPRINT 2012 dla klasy E1-2000. Poniżej znajdują się tabele z wynikami oraz wyjaśnieniami dotyczącymi symboli używanych w tabelach wyników.

Wyjaśnienia symboli w tabelach wyników
Zobacz szablon na nowej karcie
SymbolOpis
ZłotyZwycięzca lub mistrzostwo
Srebrny2. miejsce lub wicemistrzostwo
Brązowy3. miejsce lub II wicemistrzostwo
ZielonyUkończył, zdobył punkty (w klasyfikacji generalnej, gdy uzyskał przynajmniej jeden punkt w sezonie, poza wymienionymi wcześniej)
NiebieskiUkończył, bez punktów (w klasyfikacji generalnej, gdy nie zdobył przynajmniej jednego punktu w sezonie)
CzerwonyNie zakwalifikował się (NZ)
Nie prekwalifikował się (NPK)
RóżowyNie ukończył (NU)
Niesklasyfikowany (NS) (w klasyfikacji generalnej, gdy nie został sklasyfikowany w żadnym wyścigu sezonu)
CzarnyZdyskwalifikowany (DK)
Wykluczony (WYK/EX)
BiałyNie wystartował (NW)
Kontuzjowany (K/INJ)
Wyścig odwołany (OD/C)
Bez koloruWycofany (WYC/WD)
Nie przybył (NP/DNA)
Nie brał udziału w treningach (NT/DNP)
Nie zgłoszony (–)
WytłuszczenieStart z pole position
KursywaNajszybsze okrążenie wyścigu
Nie ukończył, ale jego wynik został zaliczony ze względu na przejechanie ponad 90% dystansu wyścigu.
*Sezon w toku
_Punktowana lokata w sprincie kwalifikacyjnym
Zestawienie systemów punktacji Formuły 1
SezonZespółWyniki w różnych rundachPunktyPozycja
2012
Basenhurt PMR Team
HUN

HUN

HUN

HUN

POL

POL

CZE

CZE

SVK

SVK

POL

POL

CZE

CZE
393
2,562,52,5NUNWNWNW564532,5

Wyniki w WSMP-WPP 2011, kl. IV

Wyniki w zawodach WSMP-WPP 2011, w klasie IV, są przedstawione w poniższych tabelach. Zawierają one szczegółowe informacje dotyczące osiągnięć Macieja Rocha Pietrzaka, który reprezentował zespół PMR-SKYLINE RaceTeam, używając samochodu Honda Civic Type-R EP3 Mugen.

Legenda oznaczeń w tabelach wyników
Wyświetl szablon na nowej stronie
OznaczenieWyjaśnienie
ZłotyWygrana lub mistrzostwo
SrebrnyDrugie miejsce lub wicemistrzostwo
BrązowyTrzecie miejsce lub II wicemistrzostwo
ZielonyUkończono, zdobyto punkty (w klasyfikacji generalnej, gdy uzyskano przynajmniej jeden punkt w sezonie, poza wymienionymi wcześniej)
NiebieskiUkończono, brak punktów (w klasyfikacji generalnej, gdy nie zdobyto przynajmniej jednego punktu w sezonie)
CzerwonyNie zakwalifikował się (NZ)
Nie prekwalifikował się (NPK)
RóżowyNie ukończono (NU)
Niesklasyfikowany (NS) (w klasyfikacji generalnej, jeśli nie sklasyfikowano go w żadnym wyścigu sezonu)
CzarnyZdyskwalifikowany (DK)
Wykluczony (WYK/EX)
BiałyNie wystartował (NW)
Kontuzjowany (K/INJ)
Wyścig odwołany (OD/C)
Bez koloruWycofany (WYC/WD)
Nie przybył (NP/DNA)
Nie brał udziału w treningach (NT/DNP)
Nie został zgłoszony (–)
PogrubienieStart z pole position
KursywaNajszybsze okrążenie wyścigu
Nie ukończono, ale rezultat został zaliczony, gdy przejechano ponad 90% dystansu wyścigu.
*Sezon w toku
_Punktowana pozycja w sprincie kwalifikacyjnym
Systemy punktacji Formuły 1
SezonZespółSamochódWyniki w różnych eliminacjachPunktyPozycja
2011
PMR-SKYLINE RaceTeamHonda Civic Type-R EP3 Mugen
POL

POL

POL

POL

POL

POL

POL

POL
205/6
4385

Przypisy

  1. Stowarzyszenie Homini
  2. Wyniki [online], chronopn.neostrada.pl [dostęp 25.11.2017 r.]
  3. Kancelaria PMR [online], www.kancelaria-pmr.pl [dostęp 25.11.2017 r.]
  4. RaceTeam.pl [online], www.raceteam.pl [dostęp 25.11.2017 r.]
  5. 20 lat, a może mniej... | rc.fm [online], www.rc.fm [dostęp 25.11.2017 r.]
  6. Aktualności [online], www.izbasyndykow.pl [dostęp 25.11.2017 r.]
  7. Mój profil | Inside PZM [online], inside.pzm.pl [dostęp 18.11.2017 r.]
  8. a b Wyniki [online], chronopn.neostrada.pl [dostęp 25.11.2017 r.]

Oceń: Maciej Roch Pietrzak

Średnia ocena:4.58 Liczba ocen:17